Slappdag

Hej!

Ligger i sängen mätt och belåten medan David spelar Super Nintendo. Gamla goa Mario =D Var helt fast i det när jag var yngre så nu blir det många sena nätter nu när vi tog fram det spelet.
X Box 360 bye bye!

Igår efter jobbet åkte jag hem till Sandra, där blev det ett glas rött och lite tjejsnack :)
Skulle jobbat idag men det blev ändrat, ganska skönt ändå att bara slappa hemma, käka pizza och spela tv spel.

Ikväll är planeringen att jag ska gå på Spotlifes bloggfest, så det blir nog kul hoppas jag!
Nu dags för en stor kopp te.





          
Gårdagskvällen.

 Nya leggings

Puss

Postat av: Sandii

såklart du är, men mobilen får du lämna hemma! det är den som förstör. puss

2009-01-31 @ 16:32:29
URL: http://dii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback