Torsdag

Godmorgon.
Sov ganska bra inatt faktiskt, men det är ganska jobbigt att inte kunna ligga och sova på höger sida, det är ju där det gör som ondast =/ Men det blir väl bättre hoppas jag. Om bara värken kunde försvinna för en liten, liten stund..

Hursomhelst, igår jobbade David på Fältan, sen köpte han med sig mat och kom hem. Vi var så trötta båda två efter natten på sjukhuset så vi sov några timmar på kvällen, Jätteskönt!

På kvällen blev det lite snack med Rani i telefonen, samtalet bestod mest av "jaa men kommer du ihåg det här då, och sen det här..." Massa roliga minnen helt enkelt =)

Sen fixade David toast på kvällen och vi tittade på en Wallander film, " Den svaga punkten" tror jag den hette.

Börjar inte förrän 12.30 idag, chefen tyckte jag kunde ta det lungt på förmiddagen. Måste vara jobbigt för dom att det alltid är nåt fel på mig :P Men dom är så snälla och bryr sig om mig :)
Nu ska jag titta klart på den bra,men hemska filmen "Inte utan min dotter".

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback