Vintern är tillbaka

Godmorgon!
Fick en skön sovmorgon idag, skulle ha börjat jobba vid 8.30 men fick ett sms att jag kunde komma 11.30 istället :)
Gjorde en god frukost till David och mig, så nu är jag redo att möta dagen ;)

Vi tittade en stund på Björn Gustavssons dvd "Ett livsverk", han är den roligaste killen jag vet alltså..riktigt skön :)

Det är förresten massa snö här, eller massa men det är helt vitt ute iaf :) Jag vet att alla hatar vintern just nu och bara vill ha sommar men jag tycker det är mysigt. Vaknar hellre och ser massa vitt än att det ska vara grått och kallt..

Nu ska jag göra mig iordning och lägga in resten av kläderna som jag inte hann lägga in efter att ha tvättat igår kväll.

Xoxo / B

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback