Min mamma

Nyss varit ute på en långpromenad..gick och satte mig vid Strandvägen och tittade på alla fina båtar och passade på att ringa mamma.
Kände mig lite nere och då piggar alltid hon upp!
Hon är världens bästa mamma, blir ALLTID på bättre humör efter att ha pratat med henne.
Saknar henne jättemycket sen jag flyttade till Stockholm..Innan kunde man liksom cykla förbi eller ta bussen och komma dit när man ville och fika lite eller bara kolla på tv tillsammans.

Det är såklart väldigt mysigt att komma med tåget nu också och äta tillsamans på kvällen och dricka te och titta på film när syskonen har somnat.

Jag tror faktiskt att jag har världens bästa mamma :)

Puss och godnatt
Postat av: ävelicious

hallå där!

vad tycks om min uppsättning i bloggen ? :)

2009-06-03 @ 12:22:19
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback