När allt är upp och ner

Sitter här med lite rivsår här och där, hade nyss en liten brottningsmatch med Dolce. Gud vad hon är rolig när hon blir uppspelt..och ju mer jag skrattar desto med hysterisk blir hon haha..hon blev så trött av våran lilla lekstund så hon somnade i mitt knä nyss på 2 sekunder :)
Uthållighet är inte hennes andra namn!

Annars så är mitt liv ganska upp och ner..allting är lite rörigt och massa tankar som rör sig i mitt huvud...Både bra och dåliga saker, tankar om hösten och framtiden m.m...vet ingenting om nånting skulle man kunna säga!

Solen försvann också..skulle behöva den nu :)

Puss sålänge


 Vem beställde det här?


 Dolce gillar INTE när jag tar kort!
Postat av: Sophia

Efter regn kommer solsken.



Puss!

2009-06-05 @ 09:08:48
Postat av: CAMIE

SV: Åh tack så mycket! ^^, Jaa! Det ska bli så kul med studenten :D Det är superbra med mig! :) Hur är det med dig da? :)



Vilken söt hund du har! ^^, Och jättefin blogg ^^,

Kramar!

2009-06-06 @ 14:37:53
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: moa

sööt! svara gärna på dagens fråga i min blogg! :)

2009-06-09 @ 20:19:43
URL: http://mozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback