Sköna söndag

Hej!

Idag har jag passat på att städa ordentligt här hemma när killen och hunden inte har varit hemma. Ingen hund som blir livrädd för dammsugaren, eller som springer iväg med ens strumpor när man ska sortera tvätt ;)
Och ingen kille som sitter I VÄGEN och spelar tvspel så man får städa runt honom ;)
Men ändå...mycket bättre när dom är här :)
Och om ca 20 min  ska jag möta dom i fältan, vi ska handla lite mat också.
Är sviiiiinghungrig.

Det har ju förresten varit The Hills maraton hela helgen. I´m so happy =D

Nej, nu dags att klä på mig! Kram
Postat av: ♥ Sandra ♥

Ja visst är den snygg! Jag har haft en jätte bra dag tack trots jobbet, hehe.. själv då?

2009-06-07 @ 18:42:27
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback