Tisdag

Hej!
Idag regnar det..suck.
Men jag har bränt mig lite (såklart haha) så det är kanske bra!

Jag har nyst ca 20 gånger sen jag gick upp, fattar ingenting..om det är pollen eller förkylning för det kliar inte i ögonen. men men..sitter iallafall oh dricker te med mjälk och honung nu, mums :)

Igår blev det en tidig kväll igen, slutade iofs runt 21tiden, sem mötte David och Dolce mig och vi tog en prommis, Dolce fick även leka med sin hundkompis Ida,dom var så söta haha :)
Vi gick till Ica och handlade lite mat och sen hem..David var supertrött och jag hade ingen lust att vara uppe ändå så vi gick och la oss nästan direkt när vi kom hem.

Nu ska jag klä på mig, locka håret :) och gå iväg!

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback