Back to school!

Godmorgon!

Idag är det verkligen vår ute :) Blev först lite ljusskygg när David drog upp alla persienner, men man måste ju ta vara på när solen är framme.

Jag vet inte varför jag är så himla trött hela tiden..det är skitjobbigt..kan somna mitt på dagen på jobbet om jag sitter i en fotölj, är jättetrött på kvällarna hemma. Förut kunde jag sitta uppe till tolv - ett och sen sova ca 5-6 timmar och vara pigg. Nu är jag supertrött vid 22 tiden..dom två senaste nätterna har jag sovit nästan 9 timmar varje natt och är ändå jättetrött
Kanske blir bättre nu när det är lite ljusare ute och går mot vår och sommar.

Hoppas jag inte somnar ikväll iaf, för då börjar jag min mattekurs :) Kl 18 ska jag vara i Skanstull, blir spännande.

Nu ska jag göra lite kaffe.

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback