Bra start på veckan.

Hej!
Slutade typ en halvtimme tidigare idag, det var skönt. Nu är det ju ljust när man går hem också, härligt :)
Satte igång och städade direkt när jag kom in, det behövdes, och nu ska jag strex fixa lite mat till mig och David.
Vet inte om jag nämnde det, men förra söndagen när jag kom hem sent på källen från Örebro så hade han städat hela lägenheten, diskat, dammsugit, plockat undan och gjort jättemysigt. Blev så himla glad, speciellt eftersom jag inte ens hade bett honom :) det var superfint hemma! <3

Vad händer i veckan då? Jobba som vanligt, börja  en mattekurs på onsdag,och fika med Elina på fredag.
Sen får vi se vad som händer mer.

Lägger in lite bilder från förra helgen i Örebro, det är lite bilder på Maries kattunge som är så SJUKT söt, lite bilder från pappas mysiga hus och en av mina vovvar där och sen lite annat :)

     

   

  Lillebror gör sig redo för match



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback