HAPPY

Heej :)

Nu sitter jag i sängen och luktar suupergott, nyduschad och insmord med underbar body lotion.
Myser i min pyamas, tog en pluggfri kväll, tyckte faktiskt att jag förtjänade det eftersom jag satt på stadsbiblioteket igår kväll i två timmar och även idag på jobbet när jag inte lekte med Anna.
Det går riktigt bra, tro det eller ej. Trodde aldrig att jag skulle säga detta men..matte är ju kul!

Efter jobbet idag så mötte jag upp Maria på stan och vi gick till vårat favoritcafé, (som för övrigt ligger vägg i vägg med kändis-Bobbys salong haha ;) Satt och snackade i några timmar, dom har världens godaste latte där och idag testade jag även deras dajmkladdkaka. Himmelskt.

Nu ska jag titta klart på Hairspray och sen sova.

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback