Måndag

Hej!
Nu är jag hemma i Sthlm igen, eller jag kom igår fm. Hade en superbra helg, i lördags blev det mys hemma med melodifestivalen och massa gott, senare på kvällen åkte jag in till stan och träffade Fia som jag inte träffat sen jag flyttade tror jag. så det var superkul. Många skratt och mycket prat :)                                                                                              Var ute på lite galej igår och sen på eftermiddagen var jag hemma med David och myste. Vi började titta på Heartbreak Kid men var så trötta så vi somnade båda två.
Fixade till underbara hamburgare senare på kvällen, med champinjoner, bacon, paprika, tomat, gurka ost, lök m.m. En riktig Olearýs burgare :)

Kom från jobbet för en stund sen, sittar och tittar på Jerry Springer igen. Jag vet, det är ett stört program..men det är kul :P

Ska ta en macka nu i pausen, hörs sen. Då kommer även bilder från helgen

Puss
Postat av: DH

älskar dig, du är vackrast på i universum

2009-03-02 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback