Pluggpaus

Hej!

Har suttit och pluggat lite matte plus att jag har gjort lite mattetester på nätet för att kunna bättra mig...måste ta en paus nu, har lite ont i huvudet..

Skrev ju i ett annat inlägg att jag är så trött hela tiden, men nu hoppas jag att det ska vara slut med det. Var inne i en hälsokostaffär idag och köpte Chisan som tydligen ska vara väldigt bra och uppiggande..sen köpte jag även ett te som expediten rekommenderade, "Bedtime" heter det, det ska tydligen göra en lite lugn och avstressad på kvällen, och det gör även att man sover djupare,somnar lättare och sen var det bra för magen också :) Vi får väl se om det funkar!


Dags att fortsätta, kram



            
 Hur coola är inte mjölkpaketen nu då? ;)
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; ja det blir upp till bevis för det :D

allt väl?

2009-03-26 @ 07:26:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback