Söndag

Hej.

Hinner inte skriva så mycket nu, får bli ikväll.
Igår var jag iaf hemma hos min underbara vän Marie och kollade in hennes nya lägenhet, samt hennes SJUKT söta kattungar. Jag dog nästan..försökte sno med mig en men Marie kom på mig i sista stund :) Vi hade iaf mysigt, satt och pratade och drack te några timmar :)
Sen hämtade pappa mig där och vi åkte hem till honom på landet, fick äntligen träffa mina hundar Gaia och Kita <3.
Vi fikade och pratade i flera timmar..det behövdes...jag hoppas allting blir bra nu, vad som än händer.
Vi kollade lite på Andra chansen sen och efter det skjutsade han hem mig.

i förmiddags åkte mamma, ungarna och jag hem till Rani och tittade på valpen dom har köpt..då dog jag nästan igen :) Galet söt.

Nu blir det kalas om en stund för Victoria! Kram
Postat av: dh

Hoppas du hade kul, men nu är det dags att komma hem. älskar dig och saknar dig jäte mkt.



puss puss

2009-03-08 @ 14:25:51
Postat av: Marie

Ja det var jättekul att du kom förbi en stund! Har saknat dej så mycket vännen :) Hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses nästa gång. Kraaamar

2009-03-11 @ 16:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback