Tankar

Hej!

Nu sitter jag hemma med ett glas cola zero o nya Veckorevyn som kom idag :)
Myspys <3

Har haft ont i huvudet idag också, plus ont i magen. suck...sov inte bra inatt, drömde massa jobbigt och vaknade flera gånger. Sen gick jag och tänkte på drömmarna hela dagen hehe...

Jag vill bara skriva av mig lite..
Det känns som att många av mina vänner inte är några riktiga vänner...alltså jag pratar om bästa vänner, som alltid finns där, no matter what. Som man kan ringa mitt i natten eller som kommer på en gång om mår skit och behöver en. Som inte bara ringer när det är fest eller alkohol med i bilden.
Såklart att jag har några stycken som finns där, som jag har känt i åratal och som man kan lita på.
Men folk som man TRODDE skulle finnas där..dom har huggit en i ryggen. Jag tycker det är otroligt falskt att sitta i flera månader och snacka skit och säga saker om folk, för att sedan bli "bäästa vänner" med dom. Det finns tjejer i Örebro som jag inte står ut med..Men jag menar, jag har gått vidare och skiter väl i dom..men dom ska gå runt och prata och prata..varför? Det är så typiskt tjejer. Jag orkar inte med tjejer snart alltså.
Men jag har lärt känna tjejer här i Sthlm som är SÅ mycket bättre än folket i Örebro. :)

En annan sak som jag också är otroligt trött på är otrohet..man ser det i alla tvprogram, alla filmer..överallt. Som att det inte finns nog av det i verkliga livet. Är trött på kompisar som är otrogna mot sina killar eller tjejer som är världens bästa..hur kan man?
HUR kan man? Jag har varit med om det och vill ALDRIG vara med om det igen..folk kan säga att dom älskar sin pojkvän eller flickvän, det bara råkade hända bla bla..men faktum är att om man är med nån annan samtidigt som man har tjej eller kille.. Nej, man älskar inte den personen då..inte av hela sitt hjärta. Hur kan man gå och lägga sig brevid nån på kvällen om man ringer till andra, smsar med andra, skriver gulliga saker och träffar andra i smyg? Och det där skitsnacket om att "det man inte vet har man inte ont av". Glöm det. Har man ett hjärta och ett samvete så håller man sig till en i taget!Jag tycker mest att det är omoget..klarar man inte ens att hålla sig till en person liksom?

Förlåt för mitt deprimerande inlägg haha..men jag går runt och bär på massa tankar och nånstans måste jag lufta dom ;)

Nu ska jag ringa David och se var han är, sen försöka boka en lunch med Sandra som jag inte träffat på flera veckor nu :(

Puss
Postat av: DH the faithful one.

finns ingen eller något som kan komma mellan oss två, för vi lever i en bubbla av kärlek där bara vi finns och ingen kan komma in.



Puss

2009-03-03 @ 22:54:50
Postat av: DH the wife in the relationship

Sluta sitt vid datorn så mycket och ta hand om din man istället.



2009-03-03 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback