Torsdag

Hej!
Äntligen torsdag, vilket betyder att det snart är helg!

Det blev en riktigt bra dag igår, när jag hade hämtat Anna på dagis gick vi till Tessinparken, eftersom vädret var superhärligt. Märkte att jag börjar bli gammal för jag mådde lite illa när jag gungade haha ;)

Efter att jag hade slutat jobba snabbade jag mig till tunnelbanan och åkte till Söder där skolan ligger. Var lite orolig att jag inte skulle hitta men dels hittade jag på en gång och jag var även 15 min för tidig. Effektivt! Pratade lite med två tjejer, det var bara vi där då. Supertrevliga :) Sen kom läraren och vi fick massa information och vi fick även veta att vi kommer ha fullt upp. Prov om 3 veckor, puh. Så jag måste sätta igång idag att gå igenom boken.
Mötte upp David efteråt och vi gick till Olearys här på Östermalm och käkade och tittade på hockey. Mys!

Idag efter jobbet ska jag till frisören och färga håret ännu ljusare, satt ju där 5 timmar i fredags, men ska tillbaka idag för att som sagt göra det ännu ljusare. Om det går. Sen vill jag ha ännu mera uppklippt så det ska vi fixa hoppas jag. Josefina ska hänga med och sen blir det en fika efteråt.


Nu har jag bråttom, puss

Postat av: Anonym

Vad duktig du är som börjar plugga igen! Det är beundransvärt :P Men lite skönt oxå kan jag tänka mej. Kul att känna att man gör nåt vettigt.

Längtar till hösten, om jag nu ska börja "plugga" då. Ska träffa nån på salongen på måndag för att prata lite, o sen får jag veta om jag blir antagen :D

2009-03-20 @ 17:30:12
Postat av: Zandra

sv: tack så mkt! :D

allt bra?

2009-03-21 @ 16:37:15
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback