Våren är på ingång!

Jag fattar ingenting. Har skrivit flera inlägg igår och förrgår men dom kommer inte upp på bloggen. Trött jag blir!

Iallafall, igår efter jobbet så kom Elina hit och vi kollade på tv, lyssnade på musik, drack lite vin och pratade :)
David kom hem vid 21.30 tiden, vi tittade lite på slutet av Let´s Dance, på min begäran,sen tog Elina och jag en prommis till 7eleven och köpte lite mer förnödenheter som chips och choklad :) Eftersom Elina fyller år idag så skålade vi för henne på tolvslaget och bestämde oss för att dra till Village allihopa, där Davids kompis jobbar som vakt.
Vi kom hem vid 4 tiden inatt och vaknade 8.30 imorse helt döda eftersom David skulle upp och jobba. Lovely ;)

Nu har jag städat och håller på att tvätta, sen ikväll ska vi antagligen möta upp Elina och några fler av hennes kompisar och sen blir det utgång igen eftersom hon som sagt fyller år :)

Imorrn blir det jobb!
Puss och kraam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback