Body Pump

Hej. Vaknade av att snuttan slickade mig i ansiktek. Looovley :)  Massa sol ute idag, blir nog jeanskjol tror jag!
Ska strax gå till jobbet, ska bara borsta tänderna och

Ikväll blir det Body Pump på SATS med älskling, puh. Är inte så taggad men men..blir nog skönt efteråt haha ;)

En annan sak, är så himla trött på vänner som man inte kan lita på. Som bara lovar och lovar och inte anstänger sig alls. Menar självklart inte alla mina vänner men vissa. Tack Marie för att du kom hit på valborgs veckan, supermysigt. Du är en riktigt vän som kom när jag behövde dig <3

Nej nu ska jag gå och köpa mig en latte så jag blir bättre humör ;)

Puss
Postat av: Marie

Tack själv för att du är en helt underbar vän! Finns alltid där o stöttar när det är jobbigt. Du betyder massor!

2009-05-12 @ 16:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback