Dålig bloggvecka

Hej,
Usch har blivit dåligt med bloggandet denna vecka.. vet inte riktigt varför men har inte haft tid direkt

Fredag idag iallalfall!
Åker till Örebro ikväll med Dolce, skulle dit och fira Mors Dag i helgen men måste jobba imorrn så det blir en halv helg typ ;)

Igår hade jag en jättemysig dag, jobbet gick bra och sen lagade jag och David supergod Spagetti och köttfärssås hemma och tog det lugnt och hade en riktigt myshemma kväll :) Tittade på Wallander filmen "Hämden", som var jättebra och käkade chips :)
Lägger in bilder från veckan imorrn,hinner inte nu.

Puss
Postat av: Anna

SV: Jag ska tävla med min häst :) Själv då?

Kramis!

2009-05-29 @ 18:22:21
URL: http://thankshoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback