Mysig hemmakväll.

Hej.

Gud jag är så hungrig att jag svimmar snart. Har bara ätit en cheesburgare idag, jag vet jag veeeeet mamma att det inte är bra men det var lite stressigt på jobbet med att lämna och hämta barn m.m så det blev en cheese i farten.
Därför ska jag nu äta lax <3 Längtat efter lax i flera veckor nu.
Dessutom är det mycket bra på tv ikväll, sweet!

Har städat hemma nu, hålller på och tvättar och disken är diskad, så nu förtjänar jag lite gott.

Killarna är som sagt på fotboll så jag och dolce ska mysa järnet, ska gå ut med henne strax men hon HATAR när det är blött och regnigt, hon rusar mot dörren direkt när vi har kommit ut haha..men men vad ska man göra,, hon måste ju komma ut lite ändå.

Aja, ha det så bra nu, kram
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; hehe, okej :D

inte mkt, ska snart äta :D

2009-05-18 @ 20:25:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Michaela

ja gör så! :))

2009-05-18 @ 20:52:34
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback