Ny vecka

Hej!

Jaha, så var det måndag igen..Helgerna går alldeles för fort!
Men jag har iallafall haft det jättebra :)

I fredags åkte jag lite hastigt till Örebro på kvällen, stannade bara till lördag dag men det var mysigt ändå.
I lördags kväll tittade jag och David på Bröllops duellen (eller Bride wars tror jag den heter på engelska)och åt tacos, supermysigt.

Han åkte iväg till Oscar senare på kvällen och jag åkte till Jossan och käkade pizza. Dolce följde med mig och vi busade så hon var så trött sen. Men glad :)
Igår sov vi ut, det var längesen vi sov länge så det var sköööönt. Tog det lungt och tittade på Yes man och gosade med hunden i sängen <3
Davids kompis kom över, så vi käkade och sen kollade dom på fotboll medans jag roade mig med The Hills ;)

Det var min helg det!

Puss och kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback