Stockholm är underbart på sommaren!

Hej!

Sitter och myser framför en film tillsammans med Dolce. David är i Dalarna men kommer hem imorrn bitti, pratade med han nyss och han och Kim sitter och spelat tvspel. Chockerande.
Iallafall så köpte jag mig en Ben&Jerrys glass eftersom jag tyckte lite synd om mig som ska vara ensam inatt ;)
GALET gott!

 

Idag har det varit en helt underbar dag! Efter att älsklingen gick till jobbet imorse så åt jag lite frukost och sen kom Jossan och ställde sin bil här och sen promenerade vi ner till Djurgården och låg där i några timmar, superskönt. Efter det blev det lite lunch hemma och sen åkte vi ut till City Gross i Kungens Kurva och jag handlade lite mat, superbilligt där ju ;)

Nu har jag ialllafall tvättat och städat lite så nu blir det nån film och sen sova.

Puss och kram

 Djurgården, ca 5-10 min från mig <3

  
Postat av: Rani

2009-06-01 @ 10:34:21
Postat av: Rani

HAHA! Har du REDAN kommit på Ben&Jerrys :p Du är snabb du

2009-06-01 @ 10:35:06
URL: http://hastvarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback