Trött och lite besviken

God kväll.

Jaha så var årets Eurovision över.. man blir alltid lika besviken, jag tyckte vi kom långt ner förra året men iår var det ju värre. 21 plats! Jaja...Tur att Norge åtminstonde var bra iaf :) Alltid något.

Rani kom som sagt hit igår fm, hon var hemma med hunden medan jag jobbade några timmar. Sen skyndade jag mig hem och vi gjorde oss iordning och stack sen iväg till Kungsan där Rix Fm festival var i full gång :) Det är liksom tradition för oss att gå på den och eftersom den inte kommer till Örebro iår så var det ju perfekt timing att den var här igår :)
Davids kompis Patrick sköter ljud och ljus på massa konserter, typ Metallica  som var i Globen nyssm.m och även igår, så han stog uppe i ett torn i mitten och retade oss  för att han såg perfekt och hade tillgång till backstage och allt sånt. Fick ett sms av honom om Emds efterfest men vi dissade den och drog hem ;)

Hon åkte hem idag vid 13 tiden, lite tråkigt men det var superkul att hon kom :)
Jag åkte och käkade lunch med David och sedan hem och fixade lite.
Blev sen en lung kväll och nu ligger vi och tittar på en skräckfilm på Canal plus :)
Sova snart!

Imorrn kommer bilder, promise!
Puss


Postat av: Rani

Haha. "Vi dissade den" yeah right :p Och bilderna tor jag på när jag ser dom ;) Hihi. Puss

2009-05-17 @ 10:47:51
URL: http://hastvarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback