2 Nov 2009

Godmorgon!

Ny vecka, och nu är det ju november, helt galet. Och även 19 dagar till min fest :))

Måste även gratta Davids syster Julia som fyller 19 idag! :D GRATTIS gamling ;)


Jag var sjukt trött när klockan ringde imorse men nu börjar jag piggna till. Har varit ute med vovvarna, fy vad det blåste. Ska jobba sen och eventuellt träffa Josefina.

Lägger upp lite bilder från förra helgen när Julia var här!




Är det bara jag eller är jag VÄLDIGT blek? :P


Älska <3


Hmm sliten någon?

Postat av: Svettlana

haha lätt hetaste bilden på mig XD hahah! :P! NU FOLK SKÅDA HUR LIKA JAG Å DAVID ÄR :O! hihi Nä det är nog bara blixten som får dig att vara blek. TAAAACCK! Ja fyyfaaaan, rullator nästa XD :P! kram

2009-11-02 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback