Bloggare på 4an

Godmorgon!

Sitter och tittar på Efter tio på 4an, Blondinbella och Nils ska ju vara med och DET vill man ju inte missa. ;) Vill mest höra Nils, aldrig hört han snacka..

Har ny mobil igen, suck. Samsung Jet, riktigt snygg men jag har haft så många mob senaste månaderna så jag blir helt förvirrad. Haha..Ilandsproblem :P
Hursomhelst så hittar jag inte sladden till den så jag kan inte föra över bilder från helgen =( Får bli ikväll!

Hade riktigt trevligt hos pappa, hans nya sambo var jättegullig och hennes barn också :)

Tog tåget hem sen vid 19 på kvällen, David och Nellie kom och mötte mig och hon och Dolce blev superglada att se varandra igen! David och jag också ;D

Nu ska jag drcicka te!kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback