Familjen på besök!

Sitter på babes jobb och käkar lussebullar och dricker kaffe medans jag surfar lite. Mys!
Var ju och lämnade familjen på tåget innan och sen åkte jag hit.
Ska snart gå o köpa lite lunch till oss.

Har haft en suuuperbra helg, i torsdags när mamma + syskonen kom så käkade vi tacos och hade mysigt, i fredags åkte vi till Globens centrum och shoppade lite och käkade tårta på kvällen och jag fick presenter (eftersom jag fyllde tidigare i veckan) och tittade på Idol, och igår tog vi lite sovmorgon och sen åkte vi och lämnade hundarna på Davids jobb och sen tog vi en runda på stan och käkade på Kungshallen, och sen åkte vi till Skansen och gick på julmarknad där, supermysigt och det var verkligen julstämning där :)
Köpte lotter, mamma vann massa ostar, Victoria vann choklad och nån tomte..haha..aa och sen köpte vi mini munknar och gick och smaskade på.

På kvällen käkade vi varma mackor, drack glögg, julpyntade lite och tittade på Robinson :)

Lägger in bilder när jag kommer hem ikväll.
Pussss
Postat av: Natalie

sv: kul att du tycker det! ^^

2009-11-29 @ 12:52:04
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback