Fredag kväll

Nu ska jag snart sova. Och inga bilder blev det idag heller, hemsk jag är :P men men..jag vet att jag har lovat massor men har inte haft tid idag. Imorrn ELLER söndag. promise. Annars får ni kalla mig Ove.

Ikväll har jag iallafall varit och fikat med Vickan :D Riktigt kul, sist vi sågs var i April så det var på tiden! Vi letade efter nåt mysigt fik men i den här lilla hålan stänger dom flesta 20.00 (!!)så vi sket  i det och satte och med varsin latte och morotskaka på Donken helt enkelt! Pratade och skvallrade och hade mysigt :)

Och nyss åkte Eddie ut från idol. VARFÖR?? JO för att det är fredag den 13de. Visste att nåt skit skulle hända idag..:(

Nej nu ska jag ta mina sovande hundar och gå in till Williams rum där jag sover när jag är här.

Godnatt!

Postat av: Sophia

För att Eddie tappar toner hela tiden ;)

Men han hade utstrålning men tyvärr så räcker inte det.



Puss

2009-11-14 @ 10:45:33
Postat av: Marie

Tack för idag gumman! Jag hade jättetrevligt o mysigt :) o så himla söt Nellie var! Bli inte ledsen om jag råkar kidnappa henne nästa helg :P

2009-11-14 @ 16:44:41
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: mikaela

najs blogg du har! kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen och lämna gärna en kommentar ;p

2009-11-14 @ 20:59:59
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 00:57:48
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback