Helgen :)

Godmorgon!

Håller på att städa lägenheten efter festen i lördags. Hade riktigt kul och tack alla fina vänner som kom <3 Davids killkompisar kom efter en stund :)
Vi körde den obligatoriska " Jag har aldrig..", drack, pratade och hade kul och fram mot tolv tiden drog vi till Cattelin i Gamla stan och dansade rumpan av oss <3

Sen åkte vi hem och köpte nattmat, jag, David och sen sov också Rani, Vickan och Marie över :)
Igår blev det lungt, jag och David åkte till chihuahuaträffen så hundarna fick leka av sig lite, medans tjejerna var hemma och slappade. Sen blev det tv, överbliven pizza och mys hela dagen tills dom åkte hem.

Lyckad helg =D
















Postat av: Rani

Hohoho... Varför är jag med på mest bilder för?? :p

Haha, men kul hade vi! Puss

2009-11-24 @ 10:35:22
URL: http://hastvarning.blogg.se/
Postat av: Juliana H

Hihi:P Fan vad nice ni såg ut å ha det :)! Rani, jag diggar dig, du e grym :)!

2009-11-27 @ 10:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback