Idol 2009 - i´m there!

Hej!

Nu är jag hemma i Stockholm igen =)
David och Erik kom och mötte mig vid stationen, och sen sa vi hej då till honom för han skulle på kryssning, och jag och David åkte hem och handlade mat och så fick jag mina födelsedagspresenter (ingen av oss kunde vänta haha). Gissa vad jag fick? En neetbook (jättefin liten bloggdator!!) OCH 2 biljetter till Idol finalen den 11 Dec!!! :D:D:D Så David och jag ska gå och ha en underbar kväll och det ska bli så KUL! Tack älskling <3

Idag ska jag jobba och sen får se om jag får tag i Malin, vi skulle ses idag.
Ska planera lite för min fest på lördag också, längtar!











Vårat centrum

Lite blandade bilder, både från helgen och några veckor sen på
chihuahuaträffen.
Postat av: Astrid

aaw söta hundar !

2009-11-21 @ 12:02:54
URL: http://meercii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback