Morgonpigga hundar

Godmorgon!
Nu har jag precis ätit frukost och tidigare var jag ute med hundarna. Det är bra att man man måste gå ut med dom på morgonen för då piggnar man till!
Både jag och David slocknade på två röda igår, han kom hem vid 23.30 tiden och han somnade innan jag ens hade kommit in i sovrummet haha. Dom fick se en show med Mårten (minns inte vad han heter i efternamn men han är programledare för RAW), han körde lite stand up, blev liite avundsjuk för jag vill också se standup!:)

Idag är det förresten exakt två veckor tills jag fyller år. Jag fyller 24 år den 24 november, höhö ;)Sen är det ju snart dags för min fest också :D

nu ska jag sätta på en tvätt och dammsuga!

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback