Nu blir det vinter som vi har önskat hurra

DET SNÖAR! Det snöar!! Det snöar!! :D

Haha..ja jag veet, alla hatar snö och vill ha sommar bla bla men vem blir inte gladare om det är vitt ute? Den här snön kommer ju inte att lägga sig men jag blir iaf mycket gladare när det snöar ute :)
Det snöade iofs hela dagen igår också.
Det enda dåliga är att hundarna VÄGRAR gå. Eller Nellie går ganska bra, hon har ju mycket tjockare och mer päls än Dolce..men Dolce sätter bara tassarna stenhårt i marken och vägrar flytta på sig. Och för att vara en sån liten hund så har hon väldigt mycket vilja!
Kommer bli en jobbig vinter haha...

Hursomhelst, Igår kväll mötte jag min gamla klasskompis Jessica vid t-banan och vi gick och köpte pizza (provade fårostpizza mmmm) och vi tittade på Bonde söker fru (Heja Davids kusin Andreas!!) och Grey och hade riktigt mysigt :) Tänk att vi har känt varandra sen 4an, kul att hon också insåg att det är i huvudstaden man ska bo!

Mycket text att läsa idag men ibland är det kul att skriva av sig :)
Nu ska jag fixa lite här hemma, Puss


Titta vilken fin bild på
älskling och Martin Soneby från Ballar av stål när han var på Davids jobbfest.
Postat av: simone

härligt med snö:)

2009-11-05 @ 12:44:46
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback