Sliten

Godmorgon!
Eller god eftermiddag kanske =)

David tog med sig våran galna valp till stan en stund så jag och Dolce är hemma och tar det lungt och njuter av lugnet haha..

Galen kväll igår, men sjukt rolig!

Vi började hemma hos Leo, som är typ världens snällaste och gladaste kille ( även Davids blivande chef). Han fyllde 27 och det var packat med folk i hans lilla etta :)
Runt ett tiden hoppade vi in i massa taxibilar och åkte till Ambassadeur, där han hade abonnerat VIP hörnan så där hängde vi medan alla andra losers stod utanför och fick trängas bland allt annat vanligt folk.;) Gud jag börjar låta som Kissie. usch..

Vi kom hem runt halv 5 och somnade på 2 sek och idag har jag inte gjort mycket mer än att äta pizza och gå ut med hundarna. :)

Nu ska jag ut med Dolce en sväng, puss

Bilder från kvällen:


Oscar, Mimmi och hennes kille


Jag och Oscar


Födelsedagsbarnet Leo!




Jag gillar liksom inte ens öl..höll den bara för att vara cool. ;)



'
Fråga inte haha..ingen aning


Trevligt folk :)




servitören var snygg






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback