Tar tag i saker

Nu har jag rensat lite på Facebook, tagit bort lite vänner som inte ger mig nånting, jag vill ha vänner som får mig att må bra och och har ording på sitt liv och inte bara festar vareeenda helg. Visst jag tycker om att festa, jag ÄLSKAR att gå ut och dansa (ingen gör det som jag och Rani gör det :D) men när man var 18-19 så var man ute varje helg..nu känns det som att man är mer vuxen och kan ha kul utan att pimpla alkohol varje fredag och lördag och knappt kan ta sig ur sängen på söndagen för att man mår så dåligt.
Kan man inte träffa sina vänner utan att festa, då har man problem!

Hur somhelst, ska bara umgås med vänner som behandlar mig bra och tillför positiva saker :)
Tex. som Marie som kommer på fredag. Min lilla sockerbit haha ;)


Nu har jag städat, adventsljusstaken är på plats och jag ska dricka lite julmust. David slutar 5 idag,sen blir det ev bio ikväll!

kram
Postat av: Marie

Aawww vad gullig du är gumman! :) Längtar till fredag!!!

2009-11-29 @ 18:56:00
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback