Finaste Dolce

Hej!

Satan i gatan vad kallt det är ute, David och jag var ute för en stund sen på kvällspromenad med Dolce (tur att hon haden en liten tröja annars hade hon frusit ordentligt). Nu ligger hon i soffan och har gosat in sig i filten. <3 Helt otroligt vad man älskar sin hund, hon är sååå himla mysig och helt underbar. Det mysigaste som finns är på mornarna när hon kommer trippandes och hoppar upp brevid mig eller David och gosar in sig i täcket. Goooos.

Är ganska trött men jag och David ska ändå slå på den nya Wallander rullen, får väl se hur länge jag orkar ;)

Imorrn komemr Malin hit på förmiddagen innan jag börjar jobba (om jag inte ska börja tidigt förstås), sen på kvällen ska jag och David iväg på en suuuperolig ooch mysig sak och än sålänge hemlig ;) och går det bra så berättar jag imorrn!

Nu, dags för film och kaviarmackor!





Jossan igår




Lägger in en av de få bilderna jag lyckades ta i söndags, Dolce och Holly 
fightas om en pinne!



Denna bild tål att visas igen <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback