Härliga söndag :)

Hej!

Ligger i soffan och slappar men David och jag strax åka iväg till Farsta Centrum och shoppa lite skor och sen lite saker till Dolce.

Igår åkte jag hem från Örebro, hade jättemysigt där som vanligt.
Slappade lite hemma med min älskling och sen senare på kvällen kom Malin och vi satt i köket och snackade skit och drack lite vin medan David spelade Fifa 10 som den nörd han är..;) Men vi hade jättetrevlig (vi fick David att stänga av tillslut) och efter mycket skratt och några drinkar så var det tänkt att vi skulle in till stan men vi missade tbanan med en minut (HATA sl) och vi bestämde oss för att gå till en nattklubb där vi bor istället.
Det slutade med att vi hade en superrolig kväll och jag fick dansa som jag ville ;D
Efteråt gick vi och köpte kebab på grillen som är så underbar som har öppet till 4 och sen drog vi hem,Malin sov kvar och vi tittade på Jerry Springer,käkade  och somnade runt 4-5.
Toppenkväll!



Hemma hos oss, en av våra två platttv ;)vi börjar få ordning nu :)



Jag har en tendens att alltid bara fota mina ben. Men jag var snygg igår!



Fick presenter av David när jag kom hem <3 Visar sen!
Postat av: Anonym

http://invandrarna.blogg.se/ besök & kommentera =)

2009-10-04 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback