Heeelg

Fredag idag, såå nice :)

Ska strax ut emd Dolce och sen sticka till jobbet. Eller först ska jag möta David på Centralen och pussa han hej då för han ska till en kompis tills imorrn eller söndag.

Jag ska hem till Sandra ikväll och sova där, jag och Dolce ska mysa med henne och vovven Billy (som dolce har så kul med alltid). Så det ser jag fram emot!

Inte bloggat på några dagar nu, men fikan i onsdags var supermysig och det var riktigt kul att träffa Jessica igen. Vi babblade på om allt möjligt så flera timmar flög iväg :)
Hade tänkt åka hem till pojken och ha en lugn hemma kväll sen men Malin ville att jag skulle följa med ut och fira Maddie som klarade körkortet i onsdags, så jag fixade mig lite snabbt och åkte in igen.

Vi gick till Söderkällaren och snackade och tog var sin cider och jag var hemma igen vid 1.30. Trevlig kväll :)


Måste ut med vovven nu, kram

Postat av: linnea

sv: den har varit bra :)!

tack detsamma! vad ska du hitta på ikväll :)? kram

2009-10-09 @ 13:34:26
URL: http://linneaachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback