Helgen

Förlåt för dålig uppdatering under helgen, men hade faktiskt inte tid. Och igår kväll hade jag ingen lust helt enkelt :)

I fredags kom ju som sagt Julia, Davids syster :) Vi åkte till Globen och åt lite, sen handlade vi lite saker till kvällen, chips och dricka m.m. Blev en mysig Idol kväll!
På lördagen så tog vi med hundarna till djuraffären här i Högdalen och handlade en säng till Nellie, ny sele, hundgodis och lite annat till dom små sötnosarna, sen sprang jag in på Ica och handlade lite frukost.
Efter det så blev det stan, Julia piercade ögonbrynet (vill också!!) och sen käkade vi lite kebab snabbt och gick runt lite till. Fick en superfin lång kofta och ett jättefint linne/klänning av älsklingen <3

På kvällen blev det lite tvspel, drack lite vin och gjorde oss iordning och sen blev det stan igen, Högbergs och lite annat. Riktigt kul hade vi =D
Och igår jobbade David så jag och Julia gick på stan under tiden och sen följde jag och David henne till tåget.

Riktigt lyckad helg!


Klänningen/Linnet som jag fick av David. Love it! Min outfit under kvällen,
men tog på mig leggings till. Blev liite kallt.

Julias och min lunch igår. Kostade inte mkt alls, pga av att dom känner David höhö...

 


Julia är cool med sin nya piercing. Visst e dom lika, hon och David?

Resten av bilderna är på Davids kamera, så lägger in dom ikväll.

Puss

Postat av: Svettlana

Yo OLGA! Haha :P Min kära mor blev inte så arg som vi trodde XD haha! Jo du jag måste säga att det var den bästa helgen någonsin år 2009 :)! jag hade as kalas kul :)! Måste göras om :) helt klart :)! Olga,Svettlana och Sergei and the dogs :P haha! Hoppas ni har det gött :)! btw har du msn? Kram

2009-10-26 @ 10:36:00
Postat av: Marie

Åh vad fin du var i den klänningen!!! Men hjälp vad smal du är!



Vad fick du för långkofta? Har letat efter en långkofta hur länge som helst, men hittar ingen bra...

2009-10-26 @ 23:09:21
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback