Hösten är här

Godmorgon!
Har jätteont i huvudet men jag hoppas det går över med Ipren och massa vatten. Brukar äta Eeze tror jag dom heter, för migrän och dom hjälper på 2 min. Men dom är tyvärr slut..men men, nån gång går det väl över!
När jag var ute med Dolce imorse så var träden gula och det var så där skönt kyligt i luften. Älskar hösten!

Jaja, hade iallafall en toppen söndag!
Malin och jag vaknade tidigt och även David kom upp strax efter och vi slötittade på en film innan Malin åkte hem och David och jag åkte ju som sagt sen till Farsta Centrum, och David köpte två par skor till mig, tack gubben <3, sen köpte vi ju såklart kanelbullar och lite annat smått.
När vi kom hem så gick vi och handlade mat och sen gjorde vi hemmagjort wok med nudlar, suupergott.

Och kvällen avslutade med Batman-The dark knight och lite godis. :)

Nu ska jag vila lite och sen försöka hänga upp tvätt,kram



Haha sliten


Mums!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback