Jobb och fika!

Hej!

Riktigt utvilad idag tack vare att jag gick och la mig såpass tidigt igår. David var också trött så han kom och la sig strax efter..men han var lika trött som vanligt imorse haha..

Har städat lägenheten nu, det var verkligen stökigt, men nu är det fint och mysigt igen :)
Köpte förresten jättefina ljusstakar på Hemtex igår, två till fönstret och två till vardagsrumsbordet och två andra saker, visar senare. Blev mycket nöjd iaf, och spenderade bara halva presenkortet så ska titta lite mer någon annan dag.


Ska iväg och jobba sen och efter det ska jag möta Jessica och ta en fika med henne. Ska bli superkul, vi har ju känt varandra sedan fjärde klass, men efter 9an träffades vi inte så jättemycket men vi pratade ju när vi sågs och sådär och nu har hon flyttat till Stockholm :) Så självklart måste vi ju catch up lite! Mycket att prata om.

Nu måste jag göra mig iordning, puss




Haha, Dolce på tåget i torsdags <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback