Ledig

Godmorgon!

Klockan är kvar i elva och idag har jag hunnit med att

* Gå en promenad med Dolce

* Sätta på en tvätt

* Diskat

Bra va :)

Ska iväg till Örebro idag igen för att följa med mamma på en grej imorrn bitti, jag åker vid 3.
Sen vi flyttade till våran nya lägenhet har jag blivit städgalen haha..har aldrig städat så här mycket men det är liksom roligare när man har flyttat till nytt. Man vill hålla det mysigt och fint.
Så innan jag åker ska jag städa ordentligt, tycker det är roligare att åka iväg när jag vet att det är fint hemma.
Men nog om städning!

Ikväll ska vi åka till mammas kompis som firar jubileum med sitt café, 1 år, grattis! Så vi ska dit och kolla läget :)

Glömde ju skriva om filmen igår, den var bra..helt okej. Hade velat att det var lite läskigare men men :) 1,,2 och 3an är iaf bättre!

Nu ska jag fixa lite hemma
Puss



Höst i Sthlm. Blir att klä på henne snart så kallt som det börjar bli ute.
Postat av: Söderlund



Dissar du Uggsen?

Då tycker jag att du ska komma med en kommentar i min

blogg där jag i dag dissar dessa groteska "skor"...



Börja följa bloggen som är en av de absolut mest fram-

gångsrika bloggarna ute i bloggvärlden just nu. Jag

hoppas och tror att du väljer att vara med och dela

med dig av just dina tankar och åsikter i ämnet.



Tack på förhand och ha en trevlig dag! :)



Mvh

Söderlund

2009-10-01 @ 14:07:54
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Ness

thaanks, allt bra :)?

2009-10-01 @ 14:55:41
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback