Less

Gaaah. måste få ur mig lite ilska. Kanske borde jag joina hundarna som ligger i en hög på golvet och fightas.
Så trött på människor. På alla så kallade "vänner".
Alla mina vänner ska inte ta åt sig, tex Marie, Malin, Josefina.. Ni är bäst <3
Ni tar er tid, ni hör av er, ni kommer hit. Marie som inte ens bor här kommer hit när hon kan...Josefina bor utanför stan så det tar nästan över en timme för henne att komma hit men hon har varit här flera ggr ändå, kollat på film och bara haft trevlig. Hon kom hit tidigt förra tisdagen för att vara hundvakt åt mig, och hon fick åka t-bana halv 7 på morgonen. Det kallar jag vänskap!

Så less på människor med ursäkter HELA tiden. Att man inte kan passa in EN enda dag att komma hit. Det är märkligt. Så jag tänker inte heller komma och ta mig tid som jag har gjort innan.
Jag är hemma på förmiddagarna, varför inte komma förbi då nån dag om man ändå inte börjar jobba förrän sent på dagen? Malin kom hit förra måndagen, på morgonen. Hon jobbar jättemycket , leta lägenhet och massa annat men kom hit när hon var ledig. Vi hade en jättemysig dag :)

Varför är det så svårt för vissa?
Det handlar inte om tid. Det handlar om vad man prioriterar. Vad som är bekvämt och inte..men jag tänker inte tjata mer på folk, vill dom komma så gör dom det. Gör dom inte det så vill dom helt enkelt inte.

Kommer säkert ångra detta inlägg ikväll för jag vill inte bli ovän med någon. Men jag blir sårad när folk säger att dom inte kan, dom sover, dom bla bla och sen får man veta att det inte alls stämmer. Jag läser bloggar hallå?
Vill ni inte ha mig som vän så säg det. Jag är ingen som man bara ringer till när det är fest. Kanske vill göra nåt annat också..typ umgås?

Bli inte arg på mig. Säger bara hur jag känner och jag är så trött på att försöka få hit folk hela tiden.
Postat av: Elin

usch, det är så där jag tror att mina vänner känner gentemot mig ibland. Och har verkligen försökt fått dom att förstå hur mycket det är på jobbet med omorganisering och allt nu. Jobbar 30 tolktimmar i veckan (+ restid oxå!) vilket motsvarar 60 timmars arbetsvecka i vanlig arbetstid (alltså dagtid, kväll och helg!). jag hinner liksom inte ens träffa sambon, det enda jag gör på fritiden är att sova för att orka. Du som verkar känna som mina kompisar gör emellan åt, hur ska man kunna förklara för att få förståelse?! Vad hade du velat höra? Jag föröker verkligen förklara men ibland verkar det som att man bara kan förstå om man jobbar inom samma branch. Bella HJÄLP :P

2009-10-27 @ 15:20:56
URL: http://fackla.blogg.se/
Postat av: Marie

Du ska inte ångra det här inlägget! Det är bra att du säger vad du tycker o tänker. Vissa behöver nog höra det.



Jag känner verkligen igen mej i det du skriver! Har (eller hade) oxå såna vänner. Men jag pallade inte med dom mer, så jag bröt kontakten.



Man ska inte gå med på att bli behandlad hur som helst. Du är värd bättre!



Kramar på dej vännen!

2009-10-27 @ 18:21:01
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: David

Ill be there for you. . . .

2009-10-27 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback