Ny familjemedlem

Hej :)

Jag och David har tagit en lugn helg, båda var helt slut efter jobbveckan och orkade inte så mycket.
Men idag så var vi ju och hämtade våran lilla chihuahuavalp som är 10 veckor gammal :D
Helt underbar är hon och nu ligger hon och Dolce och sover alldeles brevid varandra och har busat hela kvällen :)
Vi döpte henne till Nellie.







Är hon inte världens sötaste?

Postat av: Marie

Åååååååhhhh!!!! Nämen hjälp vad söt den är!!!! OMG!!! Sötaste chihuahuan jag nånsin sett!!! Dolce är oxå jättesöt, men jag gillar de långhåriga ännu mer :) o svart dessutom!! Det sötaste som finns :) Matchar min lilla misse :)

2009-10-18 @ 18:33:08
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback