Ny vecka!

Suck! Skrev ett långt inlägg igår men det försvann. blev så sur så jag orkade inte skriva om det sen :P

Hursomhelst!
Sitter i soffan med mina två små hundar brevid mig på sin filt, dom är så himla mysiga. Nellie följer efter Dolce hela tiden och vill gärna sova nära henne.

Igår så blev det en riktigt skön dag, vaknade dock ganska tidigt (hundarna pep vid halv 8), så det var bara att dra på sig mjukisar och ta på sig Davids sköna Peakjacka och traska ut. Eller Dolce och jag gick, Nellie är ju bara en bebis så hon gick bara en liten sväng sen fick jag ta upp henne.
Vi käkade lite frukost sen och tittade på en film och busade lite med hundarna och sen blev det stan en lite sväng, vi mötte upp Oscar och hans bröder och käkade lite lunch.
Nellie var med, Dolce tyckte det var skönt att vara hemma ensam och sova, hon var helt nyvaken när vi kom hem haha <3

På kvällen blev det Parlamentet och Ensam mamma söker och bara soft helt enkelt.

Nu håller jag på att käka lite frukost, har varit ute med hundarna och väntar på Malin som ska komma hit :)

 





Postat av: Marie

Men alltså hur kan man vara så söt?! Nellie är helt ofattbart gullig! Dolce med självklart!



Längtar tills imorgon förresten. Ska bli jättekul och spännande!

2009-10-19 @ 23:10:34
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback