Torsdag kväll

Snart heelg, gud såå skönt.
Är inte van att jobba så mycket, men denna vecka har det blivit 8.30-17.30 varje dag så jag är lite trött, mest för att jag måste gå upp tidigt på morgnarna haha..men jag gillar ju mitt jobb så :)

Skulle ha fikat med Maria idag men jag orkade faktiskt inte så jag åkte hem och gosade med Dolce i soffan istället :)

Nu har jag käkat lite nattmat = nudlar, och ska strax sova. David sitter och shoppar hundkläder på nätet, han är ett nätshoppingfreak. ;) Men vår lilla älskling kommer ju frysa ihjäl om hon inte får nåt varmt att ta på sig i vinter, tycker inte riktigt om att klä på hundar och sådär men när det är för deras skull och för att dom ska ha det skönt, då är det helt okej.

Jaja, god natt och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback