Då var det dags igen...

Godmorgon!

Vaknade upp med halsont, tung i huvudet och snorig..jag kan ju inte bli sjuk nu. Nyss börjat två nya jobb och jag ska jobba natt på hotellet både fredag och lördag så jag måste vara på topp. Springa och hämta öl och vin, plus le glatt mot alla och plocka av glas från borden känns inte lockande om man har feber..men men..det kanske inte blir värre än det är nu :)

På tal om andra saker, jag och Malin hade trevligt igår, vi gick en långprommis och sen satt vi och fikade lite hemma hos mig. David var på jobbet så han slapp vårat pladder :)

  
Dolce och Plexus :) Visst är han söt, som en liten björn!

Suddig bild men jag hittade precis NU laddaren till digitalkameran så nu blir det lite bättre bilder :)

Dags för frukost nu!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback