Söndag kväll.

Hallå!

Sitter hos mamma i soffan, kom precis in. Jag och Sofia var ute och åkte lite bil och drack kaffe och snackade, riktigt nice :)
Innan dess så var jag och resten av familjen ute hos mammas kompisar som just fått en chihuahua valp, oh my goood va söt den var. Sammanlagt var det 4 chihuahuor där inne så det var ganska livat, men Dolce fick leka av sig och hade kul.

Gårdagskvällen var jättetrevlig, först middag hos farmor med henne, pappa och farbror + fästmö och efter det skjutsade pappa mig hem till Marie och hon hade dukat jättefint med massa kakor, te och annat gott <3
Jösses vad vi babblade, blir lätt så när vi ses :P pratar och pratar, men det är riktigt skönt att få sitta en hel kväll och snacka.

Nu ska jag snart sova, men är rätt pigg av allt kaffe idag haha..ska dock upp vid halv 7 för tåget hem till Sthlm går kl 8.

Sov gott!



Hittade en urgullig bild på min lilla älskling på Maries blogg <3




Postat av: Marie

Tack själv gumman! Det var jättemysig! Och du får sno så många bilder du vill av mej ;) La upp en till på dej nu :)

2009-09-28 @ 22:06:39
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback