God natt!

Nu ska jag sova, ska ju upp kl 7 och sen ska jag jobba till 3 lördag morgon. Två olika jobb alltså.. Japp. Sjuk är jag också..men men bara att bita ihop :)


Imorrn får vi våran soffa också ÄNTLIGEN!

Kvällen har annars spenderats ute i förorten hos Jossan, vi kollade på Roast på Berns och sen massa andra klipp från parlamentet. Alltid lika kul haha..

Dags för sängen, puss puss


Mysigt va :) Och det där brunvita till vänster trodde jag var dekorationer men det var såna där skumbollar och andra ätbara saker haha.

 

Bjuder på den. ;)

Postat av: Simone

SV: Ouuuh, 18 tim, förstår dig, haft 19 tim idag ^^ Gå och lägg mig typ ;) godnatt darling :D

2009-09-18 @ 00:53:01
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marie

Åhh vad fint hår du har!! Blir så avundsjuk!

Kram på dej

2009-09-18 @ 16:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback