Godmorgon!

Sitter och dricker te och äter mina mumsiga brownies som jag gjorde igår. Galet goda :)
Sådär perfekt kladdiga med perfekt glasyr :)


Ska snart gå ut med Dolce men hon HATAR när det regnar eller är blött ute så det kommer bli en dragkamp haha..sen ska jag sätta på en tvätt, åka till arbetsförmedlingen som ligger i Globens köpcentrum, så det är inte alls långt. och sen ska jag jobba :)

Håller på att boka resa till Skåne på fredag också, ska ju fira mormor som fyller år, blir riktigt mysigt. Mamma och syskonen åker redan imorrn så alla väntar på mig när jag kommer ;)

Dags för promenad!
Kram



Hittade en sommarbild på min bebis. Hon är mycket större nu!..eller..mycket och mycket..hon är större :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback