Helgen!

Godmorgon..eller god middag kanske:)

Skapligt mör är jag i kroppen, kom hem halv 5 imorse från jobbet. Det gick riktigt bra, mycket folk och nu visste jag vad som skulle göras och sprang mellan de tre barerna och fyllde på med öl,cider, vin,is m.m, och plockade glas från borden som en blixt haha.
Sissela Kyle hade sin show där igår så det var extra mycket folk, plus att jag fick träffa henne innan hihi, lite kul :)

Annars så har helgen varit bra, jobbade hela dagen i fredags men slapp kvällsjobbet pga av feber. Var hemma med älsklingen och lagade pommes  + fläskarré och njöt av att sitta i våran nya soffa haha.
Hann inte så mycket igår förutom att ta det lungt, åkte ju iväg till jobbet vd 15 tiden.

Nu ska jag forsätta ligga i soffan och dricka te. Mys!




 
Filmmys i fredags kväll



Postat av: Maya Melissa Arfvidson

Älska mössan :D

2009-09-20 @ 16:30:13
URL: http://mayamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback