Helt slut..

Godmorgon!

Allt i min kropp värker, muskler jag inte ens visste att jag hade gör ont. Fötterna..AJ.
Jobbade ju första dagen inatt på ett hotell inne i stan. Det var riktigt kul och supersköna människor men vilket slit. Inte ens kunna sitta ner på 8 timmar, bara springa fram och tillbaka mellan barerna, fylla på med glas och sprit, is. mm, och plocka glas från borden.
Tydligen gjorde jag bra ifrån mig, fick beröm och även skriva på ett anställningsbevis ;)
Slutade 3 inatt och var hemma runt 4.15.. men älsklingen var snäll och gjorde frukost på sängen idag och ikväll ska vi på bio :)

Annars har det varit fullt upp hela helgen, i fredags efter jobbet så mötte jag Malin och vi åkte hem till mig en stund innan vi åkte hem till Maddie och käkade tacos.
Även fått en litet besök av Marie :)

Idag ska jag träffa Maria vid Gullmarsplan och ta en promenad.

Här är lite bilder från besöket hos mormor när hon fyllde förra veckan :)


 

   

OCH en liten bild på mig när jag var typ 7 år ;) David säger att jag ser ut som en kille..?

 

 

Postat av: Anonym

<3

2009-09-13 @ 17:28:37
Postat av: Helen

cool tårta!

2009-09-16 @ 11:25:05
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback