Lördag yeah

Godmorgon!
Eller jag har ju varit vaken sen 7 men ändå..det GÅR bara inte att sova när man är hemma i Örebro. Antingen väcker Dolce mig för hon sover lite halvdåligt när hon är borta, eller så kommer brorsan in och väcker mig..men men, sånt man får ta :)

Ska åka iväg till Marie vid 5, hon bor ju i Uppsala men är katt/lägenhetsvakt åt sin kille som är bortrest så hon ville ha lite sällskap. Blir mysigt :)
Sen får vi se vad som händer ikväll..

Dolce och jag saknar husse <3


Puss
Postat av: Josefina

Hallå gumman :) Åker du tebax på söndag eller? Fan vill oxå till Örebro, fast ska dit snart.. :P Vi får höras o bestämma något nån dag tycker jag :D Puss

2009-09-27 @ 03:50:53
URL: http://wwwjosefinas.blogg.se/?tmp=27034357
Postat av: Vickan

hej gumman! Ser att du lever livet o mår bra, synd att du e sjuk bara. Krya på dej! Ha det toppen! Saknar dej gumman! Kram.

2009-09-27 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback